niedziela, 30 stycznia 2011

Po GTA IV Minecraft

Po kilku rozrubach w GTA postanowiłem pograć w minecraft-a tak więc wrzucam kilka screenów
                   to widać na wschód od resp site-a
                 to na zachód
                             to na pólnoc
                     wybrałem się na południe i spotkałem kaktusa
 w oddali zauwarzyłem ich wiecej postanowiłem je pozbierac i ruszyć po drewno
 po zbiorach zabrałem się za budowe schronienia tak tam bdzie 2 skały to tam właśnie jest wejście
 podczas poszukiwań piasku na szyby natknołem się na jeziorko na szczycie góry z niespodzianką w środku
 a oto i początkowa faza mego schronienia już z oknem i zachodem za nim
 a tu z kolei widok od strony okna
 i tunel a zgadnijcie co jest na jego końcu
 tak dobrze myśleliście jaskinia
 i to troche spora
 tak z tamtąd się wybrałem i okopuje się dookoła sczytów jaskini
 na lewo od pochodni widzę troche światła i to nie jest światło pochodni wiem bo je widziałem jak jeszcze ich tu nie było i mam tam zamiar się dostać
a takie widoczki z lasem i mgłą można nad moim domkiem spodkać


na dziś to tyle wstawie coś jeszcze jutro a właściewie dzisiaj.
"Jutro"sprubuje sie dostać do źrudła światła w odkrytym tunelu zobaczyć co tam jest i możliwe że prze exploorować troche jaskinie i zobaczyć co ona skrywa.

1 komentarz:

  1. I love squids, funny how they get trapped in shallow water like that. Following you!

    OdpowiedzUsuń